KIP MARKKINOINTITYÖRYHMÄ
KIP Markkinointityöryhmän tavoitteena on vahvistaa KIP brändiä luomalla monikanavaisia markkinointi- ja viestintäratkaisuja eri kohderyhmille. Työryhmän tarkoituksena on toteuttaa ja kehittää KIP:n markkinointia alueellisesti, valtakunnallisesti sekä myös globaalisti. Työryhmä organisoi erilaisia KIP:n tilaisuuksia ja tapahtumia.
Työryhmä toimii alueen sisäisenä viestinvälittäjänä.
Vuoden 2022 teemana: KIP tutuksi lähellä ja kaukana
Vuoden 2022 toimintaa:
- KIP:n, Soiten & Kokkolan kaupungin yhteisen näkyvyyskampanjan suunnittelu (toteutus v. 2023)
- Kokkola Material Week (KMW) -seminaariviikon organisointi
- KIP tunnuslukukyselyn teettäminen ja tuloksien julkaisu
- lukuisien vierailujen, tilaisuuksien ja tapahtuminen suunnittelu ja toteutus
Vuoden 2021 toimintaa:
- KIP vastuullisuusvideoiden tekeminen
- Kokkola Material Week (KMW) -seminaariviikon organisointi
- uusien, KIP-alueen ilmakuvien otto
- KIP tunnuslukukyselyn teettäminen ja tuloksien julkaisu